Folwark Miłkowiec

W samym środku Zielonych Płuc Polski, w tradycyjnym mazurskim folwarku, naprawdę daleko od gwaru miasta mieszka kot Prezes oraz Olek i Madzia, najprawdziwsze świnki rasy złotnickiej pstrej. A to tylko część przygody, która stała się zrealizowanym marzeniem. Pokonaliśmy setki kilometrów, by odwzorować mazurskie zabudowania: podpatrywaliśmy, skrupulatnie analizowaliśmy, zbieraliśmy nierzadko stuletnie materiały budulcowe i zapraszaliśmy do współpracy lokalnych artystów. Uczyliśmy się pilnie i pracowaliśmy z całych sił, by na koniec spojrzeć na to, czego udało się dokonać i stwierdzić, że to jest właśnie to. Zapraszamy do miejsca ciszy i spokoju, gdzie zwierzęta i ludzie żyją w symbiozie. Zapraszamy do naszej kuchni, gdzie jedzenie leczy i uszczęśliwia. Miłkowiec zaprasza!

Oceń obiekt

Podobne miejsca noclegowe w pobliżu:
Ostoja Sport Resort
Ostoja to miejsce dające poczucie bezpieczeństwa – schronienie. To również wyjątkowy obszar przyrodniczy. Właśnie te wartości chcieliśmy uwypuklić budując filozofię naszej marki – Ostoja Sport Resort...
Odległość: (10.78 km)

Hotel-Restauracja Varia
Przygotowaliśmy dla naszych Gości wygodne i funkcjonalne pokoje, urządzone w stylu klasycznym nawiązującym wystrojem, umeblowaniem do historycznego charakteru budynku oraz pokoje w tradycyjnym stylu hotelowym...
Odległość: (11.25 km)

Hotel & Restauracja Przedzamcze
Hotel Przedzamcze składa się z 3 zabytkowych budynków usytuowanych w centrum Działdowa. Na kompleks hotelowy zaadaptowana została dawna plebania ewangelicka z XVIII w....
Odległość: (11.51 km)

Hotel Restauracja Wkra
Hotel mieści się w pięknej kamienicy z początku XX wieku w samym sercu działdowskiego rynku. W tym niezwykłym zabytkowym budynku o ciekawej historii mieści się łącznie 18 pokoi hotelowych...
Odległość: (11.66 km)

Pokoje Zamek Nidzica
Prócz doznań duchowych i obcowania z kulturą, można tu również zwiedzić sale wystawowe prezentujące historię regionu, wstąpić na dobrą kawę, znakomite ciasto lub inne specjały kuchni zamkowej...
Odległość: (14.15 km)

Willa Dąbrowa
Drodzy Goście, zapraszamy do naszej niezwykłej przystani – królestwa spokojnego wypoczynku i wielorakich możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu w najpiękniejszym regionie Polskich mazur nad jeziorem Wielka Dąbrowa...
Odległość: (14.9 km)

Zajazd Mazurski
Rozpoczynamy nowy rozdział w historii Zajazdu! Nowa nazwa, nowi gospodarze, nowy personel, nowe menu i wystrój wnętrz...
Odległość: (27.77 km)

Spa Apartments Lidzbark
Obiekt Spa Apartamenty Lidzbark zlokalizowany jest w Lidzbarku, 50 km od Ostródy i 41 km od Iławy. Dostępne udogodnienia obejmują wannę z hydromasażem oraz zaplecze do sportów wodnych...
Odległość: (28.07 km)

noclegi, pokoje, agroturystyka
Naszą ofertę kierujemy zarówno do tych, którzy w najbliższym czasie planują spędzić swój wymarzony urlop w górach lub zarezerwować wczasy nad morzem, jak również do osób planujących kilkudniowe pobyty.
Życzymy udanych wakacji...

2009 - 2024 - Nocujmy.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone - Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu.

Nasz portal wykorzystuje pliki cookie w celu zapewnienia świadecznia usług na najwyższym poziomie.
Warunki przechowywania lub dostępu do mechanizmu cookie możesz określić w Twojej przeglądarce. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza akceptację polityki cookie.